Friday 30 September 2011

DUA KATA YANG PERLU SAYA KATA....

 
terima kasih awak.. sebab tolong saya.. terima kasih awak sebab bantu saya.. terima kasih awak sebab ajar saya.. terima kasih awak sebab buatkan saya.. terima kasih awak sebab......... tapi seperti kata tadi.. dua kata yang perlu saya kata...

minta maaf... sebab susahkan awak yer... serius cantik.. serius menarik.. serius jambu.. yang penting serius saya sukaaaaa.... :D awk mmg hebat la... THANK YOU... !!



TERIMA KASIH!!

berpantun-santun sikit..

bunga ORKID cantik sekali,
cantik diletak dilaman genting
saya sangat suka la hati,
TERIMA KASIH for everything... 


sungguh cantik kain selendang,
warna UNGU penuh berseri,
terima kasih sebab tolong ORANG,
MINTA MAAF sbb susahkan DIRI....

*orang = saya... (org JOHOR kan ! ) hehe :D

No comments:

Post a Comment